The Sandstorm Confederacy


    The Counting Game

    Share
    avatar
    Alex0827a

    Doom War MVP Award.
    Destroyer Award.
    Victor Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 1702
    Join date : 2012-10-04
    Age : 24

    Re: The Counting Game

    Post  Alex0827a on Thu Oct 10, 2013 7:14 pm

    124

    Whichever one makes less sense Very Happy
    avatar
    Satan1612

    Doom War Veteran Award.
    Posts : 343
    Join date : 2012-12-04
    Location : Lake Cocytus

    Re: The Counting Game

    Post  Satan1612 on Thu Oct 10, 2013 8:26 pm

    125

    Well...Fuck me. I kind of like the idea of sending money to whoever should hit 1000 (1000, 2000, 3000, etc. etc.). Although, I don't exactly know if this should be an inter-alliance thing or if we should also allow diplomats in on it as well. That'll be your decision, not mine. I just have a few worries about it that I won't bring up just yet. I'll wait and see if you care enough to accept the proposal.
    avatar
    veracity

    Shit Starter Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 293
    Join date : 2013-01-23
    Location : planet bob

    Re: The Counting Game

    Post  veracity on Thu Oct 10, 2013 10:28 pm

    126
    how bout every 500? 500/1000/1500 ect
    im ok with diplomats getting in too
    avatar
    Satan1612

    Doom War Veteran Award.
    Posts : 343
    Join date : 2012-12-04
    Location : Lake Cocytus

    Re: The Counting Game

    Post  Satan1612 on Fri Oct 11, 2013 11:52 am

    127

    That could work too. Every 500 you get a prize and whatever.
    avatar
    Alex0827a

    Doom War MVP Award.
    Destroyer Award.
    Victor Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 1702
    Join date : 2012-10-04
    Age : 24

    Re: The Counting Game

    Post  Alex0827a on Mon Oct 14, 2013 1:37 pm

    128

    [You must be registered and logged in to see this image.]
    avatar
    Satan1612

    Doom War Veteran Award.
    Posts : 343
    Join date : 2012-12-04
    Location : Lake Cocytus

    Re: The Counting Game

    Post  Satan1612 on Mon Oct 14, 2013 9:27 pm

    129

    Oh! OH! OOOHHH!!! OOOHH!!!!!

    Look at Alex over here, thinking he's all Hot Shit posting these cat pictures! I don't fucking think so! There is only room for one Anarchy-Bringing-Whiskey-Drinking-Nuke-Loving-Hell-Raising Badass in this AA!

    Just Because it is totally irrelevant to your picture Alex!

    [You must be registered and logged in to see this image.]
    avatar
    Funk Master Tenal

    Posts : 10
    Join date : 2013-10-13

    Re: The Counting Game

    Post  Funk Master Tenal on Sat Oct 19, 2013 5:39 pm

    130
    I can't see the picture (._. )
    avatar
    Alex0827a

    Doom War MVP Award.
    Destroyer Award.
    Victor Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 1702
    Join date : 2012-10-04
    Age : 24

    Re: The Counting Game

    Post  Alex0827a on Sat Oct 19, 2013 11:43 pm

    131

    lolololol cheers 
    avatar
    veracity

    Shit Starter Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 293
    Join date : 2013-01-23
    Location : planet bob

    Re: The Counting Game

    Post  veracity on Mon Oct 21, 2013 4:38 am

    132
    yall postin cat pics but not girls ... how gay
    avatar
    Alex0827a

    Doom War MVP Award.
    Destroyer Award.
    Victor Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 1702
    Join date : 2012-10-04
    Age : 24

    Re: The Counting Game

    Post  Alex0827a on Tue Oct 22, 2013 10:43 pm

    133

    Here's your kind of lady:

    [You must be registered and logged in to see this image.]

    avatar
    Satan1612

    Doom War Veteran Award.
    Posts : 343
    Join date : 2012-12-04
    Location : Lake Cocytus

    Re: The Counting Game

    Post  Satan1612 on Wed Oct 23, 2013 11:44 am

    134

    HAHAHA!!!!
    avatar
    Alex0827a

    Doom War MVP Award.
    Destroyer Award.
    Victor Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 1702
    Join date : 2012-10-04
    Age : 24

    Re: The Counting Game

    Post  Alex0827a on Wed Oct 23, 2013 10:23 pm

    135

    Dude, stop laughing at your sister Razz
    avatar
    Satan1612

    Doom War Veteran Award.
    Posts : 343
    Join date : 2012-12-04
    Location : Lake Cocytus

    Re: The Counting Game

    Post  Satan1612 on Wed Oct 23, 2013 10:42 pm

    136

    Are you sure it's mine and not yours? I'm sure it has some resemblance to you....
    avatar
    veracity

    Shit Starter Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 293
    Join date : 2013-01-23
    Location : planet bob

    Re: The Counting Game

    Post  veracity on Thu Oct 24, 2013 7:57 pm

    137
    FACT ive already tapped that.
    FACT it is satans sister
    avatar
    Satan1612

    Doom War Veteran Award.
    Posts : 343
    Join date : 2012-12-04
    Location : Lake Cocytus

    Re: The Counting Game

    Post  Satan1612 on Thu Oct 24, 2013 8:37 pm

    138

    No no no no. Don't pin that on me Veracity. I may have a sister, but she looks nothing like that troll. She looks more pot-smoking troll. That hideous troll looks more like a "Hey have some of this meth" troll.
    avatar
    veracity

    Shit Starter Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 293
    Join date : 2013-01-23
    Location : planet bob

    Re: The Counting Game

    Post  veracity on Thu Oct 24, 2013 8:57 pm

    139
    pics for proof
    avatar
    Satan1612

    Doom War Veteran Award.
    Posts : 343
    Join date : 2012-12-04
    Location : Lake Cocytus

    Re: The Counting Game

    Post  Satan1612 on Thu Oct 24, 2013 9:13 pm

    140

    Why would I want to show that?

    A. I'll use the law to defend me, although its a waste.
    B. Why would you want to see her?
    C. I don't even want to see her.
    and D. I don't even care much for her. She's only half-sister, so she really means nothing to me.
    avatar
    veracity

    Shit Starter Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 293
    Join date : 2013-01-23
    Location : planet bob

    Re: The Counting Game

    Post  veracity on Thu Oct 24, 2013 9:25 pm

    141
    cuz i wanna see if she is hot
    cuz if she is only half sister she is fair game
    avatar
    Satan1612

    Doom War Veteran Award.
    Posts : 343
    Join date : 2012-12-04
    Location : Lake Cocytus

    Re: The Counting Game

    Post  Satan1612 on Fri Oct 25, 2013 3:56 pm

    142

    Yeah.... no. She wouldn't look hot even if you drank all the damn alcohol in the world.
    avatar
    veracity

    Shit Starter Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 293
    Join date : 2013-01-23
    Location : planet bob

    Re: The Counting Game

    Post  veracity on Fri Oct 25, 2013 5:42 pm

    143
    one mans trash is another mans treasure.
    who knows she might be my next ex wife muhahaha
    btw how old is she
    (you would think that i woulda asked befor now but oh well)


    EDIT same number cuz i was thinking bout your sis :p
    avatar
    Alex0827a

    Doom War MVP Award.
    Destroyer Award.
    Victor Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 1702
    Join date : 2012-10-04
    Age : 24

    Re: The Counting Game

    Post  Alex0827a on Tue Oct 29, 2013 10:11 pm

    144

    No pics yet and veracity's already fapping Razz
    avatar
    veracity

    Shit Starter Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 293
    Join date : 2013-01-23
    Location : planet bob

    Re: The Counting Game

    Post  veracity on Wed Oct 30, 2013 10:41 am

    145
    paloctopuss see i can make up words too
    avatar
    Alex0827a

    Doom War MVP Award.
    Destroyer Award.
    Victor Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 1702
    Join date : 2012-10-04
    Age : 24

    Re: The Counting Game

    Post  Alex0827a on Wed Oct 30, 2013 10:33 pm

    146

    Fapping is a word, learn to intarwebz Razz
    avatar
    veracity

    Shit Starter Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 293
    Join date : 2013-01-23
    Location : planet bob

    Re: The Counting Game

    Post  veracity on Thu Oct 31, 2013 10:22 am

    147
    i heard about that. thats this new thing called the internet. no way man. i heard there is pornogrophy on there. Razz
    avatar
    Alex0827a

    Doom War MVP Award.
    Destroyer Award.
    Victor Award.
    Doom War Veteran Award.
    Posts : 1702
    Join date : 2012-10-04
    Age : 24

    Re: The Counting Game

    Post  Alex0827a on Sat Nov 02, 2013 11:12 pm

    148

    Wait, really?!? Screw the girlfriend man, why have one when I can have a million online!!!

    Sponsored content

    Re: The Counting Game

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed Oct 18, 2017 4:22 am